A dokumentum a Sellvio ÁSZF generátor segítségével készült.
randimaskepp.hu - hatályos ettől a naptól: 2025-11-13
I. Általános szabályok
1. Az általános szerződési feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Kálmán Dóra a továbbiakban: Szolgáltató és a szolgáltatást a Szolgáltató randimaskepp.hu online portálján (a továbbiakban: Weboldal) igénybe vevő fél (a továbbiakban: Vásárló) jogait is kötelezettségeit határozza meg.
2. A Szolgáltató adatai:
a. Név: Randimásképp/Kálmán Dóra e.v.
b. Székhely: Magyarország, 2071 Páty, Erdő u. 5.
c. Adószám: 67568042-1-33
d. Nyilvántartási szám: 50424407
e. Levelezési cím: randimaskepp@gmail.com
f. Ügyfélszolgálat telefonszáma: 0620-5734300
3. Tárhelyszolgáltató adatai:
a. Név: Yettel Magyarország Zrt.
b. Székhely: Magyarország, Törökbálint, Pannon út 1.
c. Elérhetőség: adatvedelem@yettel.hu
d. Weboldal: yettel.hu
4. Az ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Weboldalon keresztül történik.
5. A szerződéskötés nyelve: magyar
6. A szerződések írásba foglalt szerződésnek minősülnek, a Szolgáltató azokat nem iktatja.
7. A Szolgáltató magatartási kódexnek nem veti alá magát.
II. Weboldal használata
1. Vásárlással kapcsolatos általános tájékoztatás
VII.Panaszkezelés és ügyfélszolgálat, fogyasztói panaszok esetén
Az e fejezetben foglalt szabályokat akkor kell alkalmazni, ha a Vásárló fogyasztónak minősül, azaz olyan természetes személy, aki szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el.
A Szolgáltató neve és székhelye az ÁSZF első részében található. Az ügyfél panaszát szóban vagy írásban egyaránt közölheti a Szolgáltatóval.
A Szolgáltató panaszügyintézéssel kapcsolatos elérhetőségei:
Postai cím: Magyarország, 2071 Páty, Erdő u. 5.
Elektronikus levelezés: randimaskepp@gmail.com
Telefonos ügyfélszolgálat: 0620-5734300
Személyesen: Magyarország, 2071 Páty, Erdő u. 5.
1. Szóbeli panaszok kezelése
Azonnali kivizsgálás
Az Ügyfél szóbeli panaszát a Szolgáltató azonnal megvizsgálja és szükség szerint orvosolni igyekszik. Amennyiben az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról.
Jegyzőkönyv felvétele
A panaszról felvett jegyzőkönyv tartalmazza a Ügyfél nevét és lakcímét vagy elektronikus levelezési címét, a panasz előterjesztésének helyét, idejét és módját, a panasz részletes leírását, valamint a Ügyfél által bemutatott dokumentumok jegyzékét. Személyesen közölt szóbeli panasz esetén a jegyzőkönyv másolati példányát a Szolgáltató helyben átadja a Ügyfélnek.
Telefonos panaszkezelés
A Ügyfél telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás útján közölt szóbeli panaszát a Szolgáltató egyedi azonosítószámmal látja el.
A panaszról készült jegyzőkönyv másolati példányát a Szolgáltató legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi az Ügyfél részére.
Az Ügyfél telefonos panaszkezelése során hangfelvételt készít, amelyet öt évig megőriz.
Telefonos ügyintézés során készített hangfelvételt a Szolgáltató az Ügyfél kérésére díjmentesen rendelkezésére bocsátja, továbbá a hangfelvétel meghallgatását ügyfélszolgálatán biztosítja, vagy kérésére elektronikus úton megküldi annak másolatát. A hangfelvétel hozzáférésének biztosítása iránti kérelmet a Szolgáltató a tudomásszerzéstől számított harminc napon belül teljesíti.
2. Írásbeli panaszok kezelése
Válaszadási határidő
Az Ügyfél írásbeli panaszát a Szolgáltató a beérkezését követő harminc napon belül írásban, érdemben és igazolható módon megválaszolja. Ha a Szolgáltató az Ügyfél panaszát elutasítja, álláspontját indokolni köteles.
Ha az Ügyfél nevét és lakcímét vagy elektronikus levelezési címét nem adja meg, panaszának részletes leírását elmulasztja, panasz elbírálásához szükséges iratokat, dokumentumokat és egyéb bizonyítékokat nem ad át, a Szolgáltató a panaszt nem köteles megválaszolni.
A Szolgáltató az általa biztosított elektronikus felületen/űrlapon benyújtott panaszt a fogyasztó által megadott elektronikus levelezési címen az írásbeli panasz beérkezését haladéktalanul visszaigazolja.
Dokumentáció megőrzése
A panaszról felvett jegyzőkönyvet az írásbeli panaszt és az arra adott érdemi válasz másolati példányát a Szolgáltató három évig megőrzi, és azt az ellenőrző hatóságok felhívására bemutatja.
3. Jogorvoslati lehetőségek
Ha a Szolgáltató a panaszt elutasítja, az Ügyfelet írásban tájékoztatja arról, hogy panaszával mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatás tartalmazza az illetékes hatóság és a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét.
Békéltető testület elérhetőségei: bekeltetes.hu/udvozlo
Fogyasztóvédelmi hatóság elérhetőségei:
fogyasztovedelem.kormany. … /fogyasztovedelmi_hatosag
3.1. Békéltető testületi eljárás kezdeményezés
A panaszok intézése és a fogyasztók tájékoztatása során a Szolgáltató együttműködik a fogyasztói érdekek képviseletét ellátó egyesületekkel, valamint a fogyasztóvédelmi hatóságokkal.
A Szolgáltató tájékoztatja az Ügyfelet, hogy a székhelye szerinti békéltető testületnél vagy – valamennyi békéltető testületre kiterjedő hatállyal – az MKIK-nál írásban, visszavonásig érvényes általános alávetési nyilatkozatot tett.
A Szolgáltató tájékoztatja az Ügyfelet, hogy békéltető testülethez fogyasztónak minősülő Ügyfelek mellett az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet és az a fogyasztó is fordulhat, aki valamely tagállam állampolgára, vagy valamely tagállamban lakóhellyel rendelkezik, továbbá az a vállalkozás is fordulhat, amely valamely tagállamban letelepedési hellyel rendelkezik, és az Unión belül kizárólag végfelhasználás céljából vásárol árut vagy vesz igénybe szolgáltatást, vagy ilyen szándékkal jár el.
3.2. Fogyasztóvédelmi hatósági eljárás
A fogyasztóvédelmi hatóság eljárásának megindítása előtt a Vásárló köteles közvetlenül megkísérelni a vitás ügy rendezését a Szolgáltatóval.
A fogyasztóvédelmi hatóság eljárását a Vásárló akkor kezdeményezheti, ha a Szolgáltató megsértette a fogyasztóvédelmi jogszabályokban foglalt rendelkezéseket, különösen a forgalmazással, szolgáltatásnyújtással, panaszkezeléssel, ügyfélszolgálattal, termékek minőségével, összetételével, csomagolásával, árazásával, szavatossági és jótállási igények intézésével, valamint a fogyasztói tájékoztatással kapcsolatos kötelezettségeit.
A fogyasztóvédelmi hatóság felé benyújtott kérelemnek tartalmaznia kell:
a Szolgáltató nevét és székhelyének címét,
a kifogásolt magatartás elkövetésének helyét,
a kérelem tárgyának rövid leírását a rendelkezésre álló dokumentumokkal alátámasztva, ideértve különösen a Szolgáltatónak a Vásárló megkeresésére adott válaszlevelét, a szóbeli panaszról felvett jegyzőkönyvet, postai vagy elektronikus úton benyújtott panasz esetében a feladás igazolását szolgáló dokumentumot.
A fogyasztóvédelmi hatóság eljárása a jogsértés bekövetkezését követő három éven túl nem indítható meg. Ha a jogsértő magatartás folyamatos, a határidő a magatartás abbahagyásakor kezdődik.
A fogyasztóvédelmi hatóság eljárásában – az általuk védett fogyasztói érdekek védelme körében – ügyfél jogai illetik meg a fogyasztói érdekek képviseletét ellátó egyesületeket is.
Ha a fogyasztóvédelmi hatóság megállapítja a fogyasztóvédelmi rendelkezések megsértését, többek között elrendelheti a jogsértő állapot megszüntetését, megtilthatja a jogsértő magatartás folytatását, határidő tűzésével kötelezheti a Szolgáltatót a feltárt hibák megszüntetésére, vagy fogyasztóvédelmi bírságot szabhat ki.
4. A Szolgáltató eljárása ismételt panaszok esetén
Ha a Vásárló korábban már érdemben megválaszolt panaszával azonos tartalmú, új információt nem tartalmazó panaszt nyújt be újra, annak kivizsgálását a Szolgáltató mellőzheti. A szolgáltató ugyancsak mellőzheti az azonosíthatatlan személy által tett panaszok kivizsgálást is.
5. Az írásbeliség teljesítése
A Szolgáltató írásbeli panaszkezelési kötelezettségeinek levél, telefax vagy elektronikus úton egyaránt eleget tehet, amennyiben az alkalmazott eszköz lehetővé teszi az adatok tartós tárolását és változatlan formában történő megjelenítését.
XI.Egyéb rendelkezések, tájékoztatások
1. A Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót, hogy
a. az adatkezelését biztosító szerverek éves elérhetősége meghaladja a 99,9%-ot. Az adatok védelme érdekében rendszeres mentések készülnek, így adatvesztés esetén az eredeti tartalom visszaállítható,
b. a tárolt információk MSSQL és MySQL adatbázisokban kerülnek elhelyezésre, az érzékeny adatok erős titkosítással védettek, amelyhez a processzorba integrált hardveres kódolási megoldásokat alkalmazunk.
2. A Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót, hogy Weboldal honlapján a Sellvio értékelési rendszere működik.
a. Az értékelési rendszer nem az egyes termékeket, hanem magát a webshop működését értékeli, kizárólag valódi vásárlók véleményei alapján.
b. A véleményezés során a következő biztonsági technikai intézkedések kerülnek alkalmazásra:
i. Az értékelés lehetősége kizárólag a vásárlást követően aktiválódik. A rendszer a weboldaltól függetlenül működik, és a véleményeket a Sellvio (ErdSoft Kft.: cégjegyzékszám: 06-09-030198, székhely: 6720 Szeged, Kígyó utca 4.) tárolja.
ii. Értékelés leadására kizárólag a vásárlást követően, a megadott e-mail címre érkező meghívó alapján van lehetőség.
iii. Fontos tudni, hogy sem az értékelések, sem a vélemények törlésére nincs lehetőség – pozitív és negatív visszajelzések egyaránt megjelennek, így a rendszer hiteles képet nyújt a Webshop működéséről.